سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مازیبا را بهتر بشناسید

امروزه با گسترش خرید اینترنتی فروشگاه های زیادی در زمینه خرید لوازم آرایشی به وجود آمده اند که هر کدام کیفیت و قیمت های متفاوتی را به شما عزیزان ارائه می دهند.اما فروشگاه مازیبا با وارد کردن بی واسطه مواد آرایشی بهداشتی می تواند بالاترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت به شما ارائه دهد.

برترین فروشگاه لوازم آرایشی کشور;مازیبا


اما چرا مازیبا بهترین است؟ گروه مازیبا با داشتن بیش از 5 پرسنل حرفه ای و 2 مشاور برای پاسخگویی به سوالات شما دوستان می تواند تمام نیازهایتان را برطرف کند.همچنین تمام محصولات داخل فروشگاه ضمانت اصالت کالا دارند و در صورت نارضایتی می توانید پول خود را تمام و کمال پس بگیرید.


خرید مواد اولیه غذایی با بهترین قیمت - پیشگامان شیمی

خرید مواد اولیه غذایی

مواد اولیه غذایی در شرکت‌ های مختلف صنایع غذایی که مجموعه‌ای جامع از شرکت‌ های متنوع می ‌باشند و بیش تر مواد اولیه غذایی مصرف‌ کننده توسط جمعیت جهان را تامین می‌ کند ، کاربرد دارند.

انواع افزودنی های غذایی

آنتی اکسیدان ها : موادی هستند که برای جلوگیری از اکسیداسیون چربی ها و روغن های غیر اشباع به مواد غذایی افزوده می شوند. فرآیند اکسیداسیون بر اثر واکنش اکسیژن موجود در هوا با چربی ها اتفاق می افتد و منجر به تندی ، تغییر طعم و از دست دادن رنگ می شود.

امولسیفایرها : باعث ترکیب شدن آب و روغن با هم می شوند.

افزایش دهنده های طعم : موادی هستند که خودشان دارای طعم خاصی نیستند یا طعم اندکی دارند ، ولی باعث تشدید طعم طبیعی غذاها می شوند. این مواد اغلب زمانی به کار می روند که مقدار بسیار اندکی از یک ماده طبیعی در محصول باشد.

طعم دهنده ها به سه دسته ، طعم دهنده های طبیعی ، طعم دهنده های مشابه طبیعی و طعم دهنده های مصنوعی یا تقلیدی تقسیم می شوند.

 

خرید مواد اولیه غذایی

خرید مواد اولیه غذایی مصارف مواد شامل زیرمجموعه های مختلفی از قبیل : پروتئین ها ، کربوهیدرات ها ، صمغ ها ، آنزیم ها ، رنگ ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، طعم ها و افزودنی های غذایی می باشد.

هر کدام از زیر مجموعه ها شامل محصولاتی می باشد که در صنایع غذایی کاربرد هایی نیز دارند. خرید مواد اولیه غذایی (مواد تشکیل دهنده ، ابزارهای فرآوری و مواد بسته بندی) پایه و اساس محصولات غذایی می باشند.

خرید مواد اولیه غذایی مناسب را بر اساس عملکرد آن ها انتخاب می کنند. قابلیت عملکرد می تواند شامل چندین قسمت باشد از جمله ارائه ویژگی های شناسایی محصول نهایی (گیرنده ها ، ضخیم کننده ها ، نوع رزین برای بسته بندی پلاستیکی و غیره) ، ویژگی های ارگانولپتیک (عطر و طعم ، رنگ ، عطر، بافت) ، ویژگی های ایمنی محصول (pH و یا فعالیت آب) و نگه دارنده ها (گسترش عمر مفید ، رنگ ، یا حفظ طعم ، و ...). در ادامه به چند نمونه می پردازیم.

خرید مواد اولیه غذایی

 

بتا کاروتن :  یک رنگ‌ دانه قرمز نارنجی است که در گیاهان و میوه‌ ها ،  مخصوصاً هویج و سبزیجات رنگارنگ یافت می ‌شود. این رنگ ‌دانه زرد نارنجی است که سبزیجات و میوه ‌ها را به رنگ‌ های غنی خود می‌ دهد.

بتا کاروتن از ریشه هویج در سال 1831 بلور داده و نام "کاروتن" نام گرفت. این ماده نوعی ترکیبی آلی است که تحت عنوان ترکیب ترپن ‌دار شناسایی شده است.

پروپیونات کلسیم : یک قارچ ضد قارچی است که بدن نسبتاً راحت آن را پردازش می ‌کند. مرکز علوم در منافع عمومی نشان می‌ دهد که پروپیونات کلسیم به محصولات نان اضافه می ‌شود تا از رشد قالب جلوگیری شود.

یکی دیگر از مشتقات خرید پروپیونات کلسیم ، پروپیونات سدیم است که اغلب در محصولات پخته‌ شده استفاده می ‌شود. شما می برای خرید مواد اولیه غذایی به کارایی آن در صنعت غذایی دقت کنید. تغییرات ایجاد شده امکان دارد که در بافت ، رنگ ، مزه ، ارزش غذایی و کیفیت بهداشتی مواد غذایی اثرات مطلوب یا نا مطلوبی را ایجاد می ‌کنند.

 

صنایع غذایی مجموعه ای جامع و جهانی از شرکت های متنوع است که بیش تر خرید مواد اولیه غذایی مصرف کننده توسط جمعیت جهان را تامین می کند. در مواد غذایی تغییرات شیمیایی که در جریان تولید، نگهداری و جابجایی مواد غذایی بوجود می آیند مورد بحث و بررسی قرار می گیرند

شما برای تهیه و خرید مواد اولیه غذایی می توانید به سایت پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شما می توانید بهترین مواد در هر زمینه ای را که می خواهید از این شرکت تهیه کنید. موادی که توسط این تیم تامین می شود در تمامی زمینه های پزشکی و دارویی ، صنعتی و ... است.

 

 


انواع دیابت

الکل قند چیست


الکل قند شیرین کننده ای است که در بسیاری از غذاهای کم کالری ، رژیم غذایی و کالری کم کالری وجود دارد. این طعم و بافتی شبیه به شکر معمولی سفره را فراهم می کند این امر برای افرادی که مایل به محدود کردن میزان مصرف قند خود هستند ، مانند افرادی که مبتلا به دیابت هستند ، جایگزین رضایت بخش می باشد.
از آنجا که الکل شکر در هنگام هضم به طور کامل جذب نمی شود ، تقریباً نیمی از کالری را که قند مرتب انجام می دهد ، تأمین می کند. بعلاوه ، تأثیر کمتری بر سطح قند خون دارد.
الکل قند به طور طبیعی در برخی از میوه ها و سبزیجات رخ می دهد. همچنین از نظر تجاری ساخته می شود. می توان آن را برچسب های مواد غذایی با چندین نام مواد غذایی شناسایی کرد.
 جهت خرید ایزومالت با ما تماس بگیرید

اسامی الکل  قند


زایلیتول، سوربیتول، مالتیتول، مانیتول، لاکتیتول، ایزومالت، اریتریتول، گلیسیرین خوراکی، نشاسته هیدرولیز شده

آیا در صورت ابتلا به دیابت ، الکل قند خوب است؟


الکل قند یک کربوهیدرات است. حتی اگر تأثیر آن بر قند خون کمتر از قند واقعی باشد ، در صورت مصرف بیش از حد آن ، قند خون را بالا می برد.
از آنجا که غذاهای دارای الکل قند به عنوان “قند کم” یا “بدون قند” خوانده می شوند ، ممکن است فرض کنید که آنها غذاهایی هستند که می توانید به مقدار نامحدود بخورید. اما اگر به دیابت مبتلا هستید ، خوردن این غذاها ممکن است به معنای مصرف کربوهیدرات های بیشتر از برنامه غذایی شما باشد.
برای از بین بردن این خطر ، کربوهیدرات ها و کالری های حاصل از الکل های قند را حساب کنید. آنها را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

اثرات مثبت سلامتی ناشی از الکل قند شامل موارد زیر است:


تأثیر کمتری در سطح قند خون دارد.
انسولین ممکن است به هیچ وجه یا فقط در مقادیر اندک برای متابولیسم الکل قند مورد نیاز نباشد.
کالری کمتری نسبت به شکر و سایر شیرین کننده های کالری بالاتر دارد.
این امر باعث ایجاد حفره یا آسیب دیدن دندان ها نمی شود.
طعم و بافت آن مانند شکر بدون غذای شیمیایی شبیه است.
در صورت ابتلا به دیابت گزینه های دیگری برای الکل قند وجود دارد؟
 
خرید گلیسیرین

ابتلا به دیابت به این معنا نیست که شما هرگز نمی توانید از شیرینی لذت ببرید ، حتی اگر الکل قند مناسب شما نباشد.
در برخی موارد ، شما حتی می توانید بخشی از برنامه غذایی خود از قند معمولی به مقدار کمی لذت ببرید. چندین جایگزین قند برای مبتلایان به دیابت وجود دارد که شما نیز ممکن است ترجیح دهید. این موارد شامل موارد زیر است:

شیرین کننده های مصنوعی:


شیرین کننده های مصنوعی ممکن است از طریق فرایند شیمیایی از قند معمولی ساخته یا ساخته شده باشند. از آنجا که کالری و هیچ غذایی ندارند ، به آنها نیز به عنوان شیرین کننده های غیر مغذی گفته می شوند.
شیرین کننده های مصنوعی ممکن است بسیار شیرین تر از قند طبیعی باشند. آنها اغلب به عنوان مواد تشکیل دهنده مواد غذایی کم کالری موجود هستند و می توانند به صورت بسته پیدا شوند.
شیرین کننده های مصنوعی کربوهیدرات نیستند و قند خون را بالا نمی برند.

این شیرین کننده ها شامل:


سدیم ساخارین : اولین شیرین کننده بدون کالری بود. برخی متوجه می شوند که طعم کمی تلخی دارد.
آسپارتام: از اسید آسپارتیک و فنیل آلانین مشتق شده است.
سوکرالوز (Splenda). سوکرالوز از قند حاصل می شود. این ممکن است طعم طبیعی بیشتری را برای برخی از افراد نسبت به ساخارین و آسپارتام داشته باشد.
ایزومالت: از شیرین کننده هایی که جهت ساخت تزئینات کیک  و شیرینی بکار می رود. (خرید ایزومالت)
استویا یک شیرین کننده طبیعی است که از برگ گیاه  استویا به دست می آید. از آنجا که نیاز به پردازش دارد ، بعضاً به عنوان شیرین کننده مصنوعی گفته می شود. استویا غیر مغذی است و کالری کمی دارد. خرید استویا
 
نتیجه گیری


ابتلا به دیابت به این معنی نیست که باید کاملاً از شیرینی خودداری کنید. غذاهای حاوی الکل قند به عنوان یک ماده غذایی ممکن است یک جایگزین مقوی باشد که به راحتی در بیشتر برنامه های غذایی جای می گیرد.
الکلهای قند مقداری کالری و کربوهیدرات دارند ، بنابراین مهم است که به مقداری که می خورید توجه کنید. همچنین ممکن است در بعضی از افراد باعث پریشانی معده شود.
هم چنین تحقیقات ثابت کرده  عصاره میوه وانیلا(خرید وانیل) گلوکز خون کل در موش های هیپرگلیکمیکی ناشی از آلوکسان را کاهش می دهد. هایپرگلیسمی ، سطح بالای قند خون ، شاخص اصلی دیابت است. بیماران دیابتی که قند خون خود را کنترل نمی کنند می توانند از عوارض شدید رنج ببرند.